Slogen Here
שם
מס' טלפון
אימייל
תוכן ההודעה
הירשם לניוזלטר
שלח
שם שלך
מייל שלך
שם הנמען
מייל הנמען
תוכן ההודעה
שלח
אימייל
שלח

הרצליה

שכונת הרצליה פיתוח שוכנת בחלק המערבי של העיר הרצליה. דיונות החול שהיו פעם רוב שטחה של הרצליה פיתוח וביניהם היו מפוזרים בוסתני תאנים וענבים, התחלפו עם השנים בווילות ובתים יוקרתיים שנחשבים לסמל העושר והאושר הישראלי.

הרצליה פיתוח גובלת ממערב בים התיכון וממזרח בכביש החוף. הרחוב המבוקש ביותר בהרצליה פיתוח, הוא רחוב גלי תכלת שצדו המערבי נמצא על המצוק הצמוד לחוף הים. מהווילות היוקרתיות שנמצאות בגלי תכלת ניתן להשקיף ישירות על חוף הים המרהיב של הרצליה. 

הרצליה פיתוח זוכה לפופולאריות בשל קרבתה לים מצד אחד ולתל אביב מצד שני. בשכונה היוקרתית יש מרכז מסחרי (קניון ארנה), איזור תיירות משגשג, ואיזור תעשייה שבקרבתו פועלים מקומות בילוי ומסעדות מכל הסוגים, אשר מושכים אליהם קהל רב.

שכונת המגורים מאכלסת את עשירי הארץ, וגם את משכנם של שגרירי מדינות שונות בעולם ובראשן שגריר ארה"ב. בעבר התגוררו בהרצליה פיתוח גם דיירים מפורסמים מקומיים כמו נשיא המדינה חיים הרצוג ושר החוץ אבא אבן, שעל שמו נקרא אחד מהרחובות הראשים בהרצליה פיתוח. 

ברצועה הצמודה לחוף נמצאים בתי מלון אחדים, ובהם "השרון", "דניאל" " דן אכדיה" ואילו בקצה הדרומי של רצועת המלונות נמצאת ה "מרינה" מרינה של הרצליה ולא הרחק משם בית החולים הפרטי "מדיקל סנטר".

בשנים האחרונות, לאור הביקוש הרב והפופולאריות של הרצליה פיתוח, נבנים באיזור בתי דירות יוקרתיים, לצד הווילות רחבות הידיים ועתירות הפאר. הרחובות המבוקשים ביותר בשכונה הם האשל, קפלן, בן אליעזר, והקדמה וביניהם רחובות קטנים שנהנים משקט ושלווה של השכונה היוקרתי

עסקים בהרצליה

  • זוזוברה מטבח המסעדה מבוסס על אטריות.

    שנקר 7 הרצליה פיתוח
    טלפון: 09-9577077
  • מיט בר מתמחה בהכנת נתחי בשר מובחרים

    הסדנאות 4, הרצליה
    טלפון: 09-9546000
  • גירף קפה ממעדני המזרח הרחוק.

    הסדנאות 9, הרצליה
    טלפון: 09-9548355
  • סבסטיאן מסעדת בראסרי אלגנטית.

    משכית 33, הרצליה פיתוח
    טלפון: 073-7576247
  • גזיבו מסעדת חוף

    רמות ים 4, הרצליה פיתוח
    טלפון: 073-7585619
  • בני הדייג דגים, בשרים ופירות ים.

    יורדי ים 1, הרצליה פיתוח
    טלפון: 09-9557387

 © כל הזכויות שמורות לחברת "אורן נדלן נווה צדק בע"מ" - אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לתרגם, לקלוט ו/או לאכסן במאגר מידע בכל דרך ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר – חלק כלשהו מן המידע ו/או המאמרים ו/או התמונות ו/או האיורים ו/או כל תוכן אחר שצורף ו/או נכלל באתר אינטרנט זה, בין אם לשימוש פנימי ו/או לשימוש מסחרי. כל שימוש בתכני האתר ללא אישור מפורש בכתב מ"אורן נדלן נווה צדק"' אסור בהחלט.

כל המידע המתייחס לנכסים למכירה והשכרה הוא ממקורות אמינים. המוצג אינו מתימר להיות מדויק והוא כפוף לטעויות, השמטות ושינויי מחיר. כל הצילומים הריבועיים והממדים הינם בקירוב. ממדים מדוייקים ניתן לקבל באמצעות שכירת שרותים מקצועיים של אדריכל או מהנדס. מס' חדרי השינה המצויין לעיל אינו מסקנה משפטית. על כל אדם להתייעץ עם עורך דין, אדריכל או כל מומחה אחר מטעמו, לצורך קביעה כמה מהחדרים בנכס יוכלו לשמש כחדרי שינה, בהתאם לחוק.