Slogen Here
שם
מס' טלפון
אימייל
תוכן ההודעה
הירשם לניוזלטר
שלח
שם שלך
מייל שלך
שם הנמען
מייל הנמען
תוכן ההודעה
שלח
אימייל
שלח

הום סטיילינג

בשעה טובה, רכשתם דירה. עכשיו, איך הופכים אותה לבית? בוחרים מעצב פנים שיודע להקשיב ומתאים את עיצוב הבית לאופי של הדיירים. בחירות נכונות של ריהוט, תאורה ואביזרים הם אלה שיעניקו לבית את הסגנון והאופי שאתם מבקשים. מעצבת הפנים מרב קצמן מגישה מדריך:

הבית הוא הלב, כך אומר הפתגם, אז איך בתהליך העיצוב אנחנו מכניסים לב לבית? באמצעות הום סטיילינג. 

הום סטיילינג (Home Styling) הוא תהליך שבמסגרתו אנו מתאימים את חזותו הפנימית של הבית לצרכים של דייריו ולא פחות חשוב מכך – לאופי שלהם. חזותו של הבית הינה שיקוף של מי שגר בו. בכל בית קיים עולם שלם של אפשרויות ולכל חלל יש את התכונות שלו אשר בתכנון נכון ניתן לחשוף אותן, להתאים אותן  ולהשתמש בהן על מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בו.

משמעות המושג "הום סטיילינג" – הינה הלבשת הבית באופן שתואם את אופיו, מידותיו וצרכי הדיירים. לכל בית של את הפוטנציאל שלו, פוטנציאל שלעיתים נחבא או נשחק, בין הקירות ובין החפצים השונים. מעצב פנים שמתמחה בהום סטיילינג יידע לאתר ולמצות את הפוטנציאל של כל בית וכל חלל לטובת הדיירים ובלי לפשוט את הרגל.

מראה ייחודי שמשקף את הדיירים

בתהליך ההום סטיילינג מבצעים למעשה מעין מתיחת פנים לבית על ידי הוספת אביזרים, הזזת רהיטים והתאמת צבעים ועל ידי כך נעניק לנכס מראה ייחודי ומשודרג המתאים לסגנון של דייריו מחד, ומאידך לא נזניח את הפן הפרקטי של הבית ונמצא דרכים לנצל באופן יעיל יותר את החללים השונים, מציאת פתרונות איחסון ויצירת תחושה מרווחת ונוחה, תוך היצמדות לתנאי השטח הקיימים.

הום סטיילינג – שלב אחרי שלב:

שלב ראשון 
הגדירו תקציב ומה חשוב לכם בבית החדש (שדרוג מטבח? חדר שינה מפנק?). הגדירו  לעצמכם מה אתם מצפים מהשיפוץ.

שלב שני - תכנון
תכננו את יעוד כל חדר בבית ואיזה ריהוט אתם לוקחים עימכם/איזה אתם רוכשים. תכנון נכון הוא הבסיס לכל עבודת העיצוב. בלעדיו, הדברים ייראו מנותקים בחלל.

 

 

שלב שלישי הרמוניה
החליטו על סגנון שאליו אתם מתחברים (מודרני, קלאסי, כפרי) , במידה ואינכם מחליפים ריהוט קיים, כדאי להיצמד לסגנון של הרהיטים שנמצאים בבית. רצוי לשלב בין סגנונות בצורה מעודנת על מנת להביא למראה כולל מרשים.

שלב רביעי - צבעים
החליטו איזה גוון מתחבר לכל דייר בבית (חדרי ילדים בגווני פסטל, חדר הורים – גוון רומנטי ורך יותר).

 

שלב חמישי - איבזור

רכישת אביזרים מתאימים, בחירה נכונה של ידיות, מדפים, וילונות, שטיחים, גופי תאורה, תאורה סמויה, תמונות, מראות,  אביזרי נוי, נישות מגבס, שינוי

נקודת המיקוד בחדר ועוד. 

 © כל הזכויות שמורות לחברת "אורן נדלן נווה צדק בע"מ" - אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לתרגם, לקלוט ו/או לאכסן במאגר מידע בכל דרך ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר – חלק כלשהו מן המידע ו/או המאמרים ו/או התמונות ו/או האיורים ו/או כל תוכן אחר שצורף ו/או נכלל באתר אינטרנט זה, בין אם לשימוש פנימי ו/או לשימוש מסחרי. כל שימוש בתכני האתר ללא אישור מפורש בכתב מ"אורן נדלן נווה צדק"' אסור בהחלט.

כל המידע המתייחס לנכסים למכירה והשכרה הוא ממקורות אמינים. המוצג אינו מתימר להיות מדויק והוא כפוף לטעויות, השמטות ושינויי מחיר. כל הצילומים הריבועיים והממדים הינם בקירוב. ממדים מדוייקים ניתן לקבל באמצעות שכירת שרותים מקצועיים של אדריכל או מהנדס. מס' חדרי השינה המצויין לעיל אינו מסקנה משפטית. על כל אדם להתייעץ עם עורך דין, אדריכל או כל מומחה אחר מטעמו, לצורך קביעה כמה מהחדרים בנכס יוכלו לשמש כחדרי שינה, בהתאם לחוק.