Slogen Here
שם
מס' טלפון
אימייל
תוכן ההודעה
הירשם לניוזלטר
שלח
שם שלך
מייל שלך
שם הנמען
מייל הנמען
תוכן ההודעה
שלח
אימייל
שלח

מכירה והשכרת דירות

אנו נדלן נווה צדק עוסקים משנת 1994 בהשכרה ומכירה של דירות, בתים ובניינים.  המשרד, שהוקם על ידי אורן כץ, כולל חמישה סוכני תיווך מקצועיים ואיכותיים, שמתמחים בהשכרה ומכירה של נכסים דירות יוקרה ובתים בנווה צדק בפרט ובתל אביב בכלל. 
 
למשרדנו מוניטין עשיר וניסיון של שנים רבות בתיווך דירות יוקרה ובתים בתל אביב ובנווה צדק בפרט, וזאת בזכות הבעלים של המשרד אורן כץ, שהיה הראשון לזהות את הפוטנציאל של שכונת נווה צדק, והראשון להקים בו משרד תיווך. פרוייקט הנדל"ן הראשון בשכונת נווה צדק, שווק ונמכר על ידי משרדנו ומאז ועד היום כל פרויקט באיזור מגיע למשרדנו בעדיפות עליונה. 

בזכות הניסיון וההצלחה, נדלן נווה צדק מתגאה בקשרים מעולים עם חברות הבנייה והקבלנים, שנותנים עדיפות למשרדנו ועל כן נכסים רבים באיזור מטופלים על ידינו בבלעדיות. 

למשרדנו מאגר גדול ומגוון של דירות, בתים ובניינים להשכרה ולמכירה. ההתמחות שלנו מתמקדת בהתאמת הנכס הנכון עבורכם, בהתאם לרצונות, לשאיפות ולתקציב שעומד לרשותכם.

 

למשרד התמחות מיוחדת בהשכרה ומכירה של דירות יוקרה מגדלי מגורים ובנייני יוקרה (קראו עליהם עוד בכתבה המיוחדת שהכנו לכם), ובין לקוחותינו אנשי עסקים רבים מהארץ ומהעולם, שגרירים וחברי סגל דיפלומטי, נציגים של חברות מחו"ל ועוד. 

 

הממליצים הכי טובים שלנו הם הלקוחות שלנו – יחידים, זוגות ומשפחות, שמשכירים או רוכשים דירה דרכנו, ממליצים לחבריהם ולקרוביהם ונשארים בקשר עם המשרד שנים רבות אחרי שכבר נכנסו לנכס שרכשו או שכרו מאיתנו. 

 

הלקוחות שמגיעים למשרדנו מקבלים שירות וטיפול אישי וצמוד של סוכן שתפקידו ללוות את הלקוח לקוח לאורך כל התהליך – מהרגע שהוא מחליט לרכוש או לשכור דירה, דרך ההתאמה של הנכס המתאים ביותר עבורו ועד שלב החתימה על החוזה. כל סוכן וסוכן במשרדנו יודע שתפקידנו הוא לעזור ללקוחותינו למצוא בדיוק את הדירה שעליה הם חולמים, בכל האמצעים העומדים לרשותנו. 

בנוסף לשירותי השכרה ומכירת הדירות, משרדנו מציע מגוון שירותים ועובד עם טובי הספקים, מעורכי דין נאמנים וחברת משכנתאות שילוו אתכם בתהליך רכישת או השכרת הדירה ועד מעצבי פנים והום סטיילינג שידאגו לעיצוב הדירה שבחרתם.

 © כל הזכויות שמורות לחברת "אורן נדלן נווה צדק בע"מ" - אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לתרגם, לקלוט ו/או לאכסן במאגר מידע בכל דרך ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר – חלק כלשהו מן המידע ו/או המאמרים ו/או התמונות ו/או האיורים ו/או כל תוכן אחר שצורף ו/או נכלל באתר אינטרנט זה, בין אם לשימוש פנימי ו/או לשימוש מסחרי. כל שימוש בתכני האתר ללא אישור מפורש בכתב מ"אורן נדלן נווה צדק"' אסור בהחלט.

כל המידע המתייחס לנכסים למכירה והשכרה הוא ממקורות אמינים. המוצג אינו מתימר להיות מדויק והוא כפוף לטעויות, השמטות ושינויי מחיר. כל הצילומים הריבועיים והממדים הינם בקירוב. ממדים מדוייקים ניתן לקבל באמצעות שכירת שרותים מקצועיים של אדריכל או מהנדס. מס' חדרי השינה המצויין לעיל אינו מסקנה משפטית. על כל אדם להתייעץ עם עורך דין, אדריכל או כל מומחה אחר מטעמו, לצורך קביעה כמה מהחדרים בנכס יוכלו לשמש כחדרי שינה, בהתאם לחוק.