Slogen Here
שם
מס' טלפון
אימייל
תוכן ההודעה
הירשם לניוזלטר
שלח
שם שלך
מייל שלך
שם הנמען
מייל הנמען
תוכן ההודעה
שלח
אימייל
שלח

קרוב לים

המשאב המשמעותי ביותר של העיר תל אביב, הוא ללא ספק – חוף הים. תל אביב נחשבת לעיר חוף ומושכת אליה תיירים מרחבי העולם בזכות רצועת החוף המפוארת שלה, גם תושבים רבים בעיר נמשכים אליה בגלל הרצון לגור ליד הים.
 
בתים ליד הים 

ייחודו של חוף הים התל אביבי הוא בעובדה שרצועת החוף נמצאת בלב העיר תל אביב, והיא רצופה בבתי מלון ובנייני מגורים המאפשרים למתגוררים בהם נוף ישיר לחוף הים היפהפה ומבחר עצום של מסעדות ואתרי בילוי לכל אורך רצועת החוף. כך שלא משנה היכן תתגוררו – באיזור הטיילת, הרברט סמואל, רחוב הירקון או רחוב בן יהודה – אתם נמצאים במרחק דקות ספורות של הליכה לחוף הים הקרוב. רצועת חופי הים של תל אביב משתרעת לאורך 14 קילומטרים בסך הכל. רוב השטח משמש את התושבים והתיירים לפעילויות שונות, ובהן רחצה בחוף הים, טיילות ופארקים.
הרבה תושבי חוץ רוצים לקנות נכסים במרחק הליכה לים ובכלל דירות גג עם נוף לים, דירות קו ראשון לים הן דירות שהמחיר שלהם תמיד ישמור על עצמו ועוד יעלה מכוון שלעולם לא יחסמו להם את קו השמיים הים הכחול. דירות אלו משמשות למגורים וגם לדירות נופש. ברוב בנייני היוקרה שנבנים היום קו ראשון לים ישנם את כל השירותים שאפשר  למצוא בכל מגדל יוקרתי בעולם כמו חדר כושר בריכה בריכת ילדים לובי מפואר וכו'.


טיילת תל אביב – טיילת להט
 

הטיילת המרכזית של תל אביב, מחברת בין נמל תל אביב לנמל יפו, וצמודה בחלקה המרכזי לרחוב הרברט סמואל, נחנכה כבר בשנת 1939 ובשנות השמונים נהרסה לקראת בניית טיילת חדשה, המוכרת לנו כיום ונחשבת כאחד מסמליה הבולטים של תל אביב. הטיילת מופרדת מהחוף ברצועה צרה של צמחי חוף, מרוצפת בחלוקי נחל, וכוללת פסלים ולוחות הנצחה. בשנת 1989 היא נקראה על שמו ראש העיר תל אביב המיתולוגי, שלמה להט,  שבתקופת כהונתו נבנתה הטיילת. בקצה הטיילת, מצפון ועד דרום, נמצאים מתקני ספורט, לטובת הצועדים והמתעמלים שצועדים לאורך הטיילת. בשנת 2011 שופצה הטיילת ונוסף בה שביל לאופניים, בדומה לאיזורים רבים בתל אביב. 
בטיילת מתקיימים כל העת, ובעיקר בקיץ, אירועים שונים הפתוחים לקהל הרחב ובהם הקרנות של סרטי קולנוע בחוף, אירועי הלילה הלבן, אירועים ספורטיביים ועוד. אירועים אלה מתקיימים בחופי הים הפופולריים ובראשם - בננה ביץ' (שסמוך לשכונת נווה צדק ומגדל האופרה), עלמה ביץ' (מנטה ריי), חוף גורדון (שמוכר גם בזכות בריכת גורדון המיתולוגית), וחוף הילטון המפורסם שסרטי קולנוע רבים צולמו בו.
 

מגורים יוקרתיים וחדשים בסמוך לטיילת 

כיום מתוכננים בנייני מגורים יוקרתיים לאורך הטיילת, חלקם נמצאים כבר בבנייה אינטנסיבית, וחלקם עתידים לקום בשנים הקרובות.

 

מגדל היוקרה "הרברט סמואל 10", שמוקם בימים אלה בפינת הרחובות הרברט סמואל 10 ודניאל, בקו ראשון לים כולל בניין מגורים יוקרתי שבו 40 דירות בלבד ב-21 קומות כשבכל קומה שתי דירות בלבד - כל אחת בשטח של 250 מ"ר ומרפסת בשטח 30 מ"ר הפונה אל הים. בבניין אגף הכולל 7 דירות לופט, כל אחת בשטח של כ-230 מ"ר ושתי מרפסות בשטח כולל של 53 מ"ר. שתי הקומות העליונות מציעות פנטהאוזים בגודל של 728 מ"ר שייחודם בנוף הפנורמי אל הים התיכון והעיר כולה. ישנה אפשרות לרכוש שתי דירות בקומה – ובכך לאחד את הדירות לדירה אחת המשתרעת על פני קומה שלמה. את הבניין תכנן האדריכל הידוע רני זיס, אליו חברה אדריכלת הפנים המובילה בישראל אורלי שרם. התוצאה היא דירות מוארות, עם תקרות גבוהות, קירות זכוכית ש"מכניסים" את הנוף ואת הים לתוך הבית ויוצרים תחושה של חופש ושל אווירה מדהימה. המעליות בבניין מגיעות ישירות לדירות, כל דירה כוללת אביזרים מתקדמים כגון "מערכת בית חכם", בקרת מיזוג אוויר וכל הפינוקים.

הבניין עוצב ברמת גימור הגבוהה ביותר שקיימת כולל – לובי מפואר, שמירה ושירות 24/7, מועדון, חניה תת קרקעית, ספא מפואר על פני קומה שלמה כולל בריכת מקורה, בריכת ילדים, מועדוחן בריאות, סאונה, חדרי טיפולים פרטיים, טיפולי יופי ועוד.


Sea One

היזמים אלקטרה נדל"ן וחברת אורנים מקימים בימים אלה, על חוף הים של תל אביב, את מגדל היוקרה Sea One בהצטלבות הרחובות הרברט סמואל, עזרא הסופר, הירקון 19 (חזית הבניין) וזרובבל. הבניין, הכולל 23 קומות על מגרש בן ארבעה דונמים, נמצא בשלבי בנייה מתקדמים מאוד וצפוי להיות מאוכלס סופית בקרוב. הבניין מעורר עניין רב כיוון שמצויות בו שתי הדירות היקרות בישראל - כל אחת מהן בשווי 110 מיליון שקלים, וכנראה שהנוף המדהים שנשקף מהקומות הגבוהות של הבניין גרמו לרוכשים להסכים לשלם כל סכום בעדו.
מגדל Sea One, נבנה כחלק מקומפלקס שבמסגרתו אמור להיבנות גם מלון יוקרתי, מרכז מסחרי, בריכה וחניון ציבורי.

אדריכלי הפרוייקט הם תשבי רוזיו אדריכלים תכננו את הבית ועל אדריכלות הפנים אחראים רוזנהיימר אדריכלים ושלמה פרנקל אדריכלים. 

 

 


דיוויד פרומנד רזידנס

בעלי מלונות דיוויד אינטרקונטיננטל, מרידיאן ים המלח וגראנד קורט בירושלים, הנרי טייק, מקים על שטח של 8 דונמים, קומפלקס של שני מגדלי יוקרה על חוף הים של תל אביב (בין רחובות הירקון להרברט סמואל) - אחד מהמגדלים ישמש כמגדל יוקרה למגורים ואילו השני ישמש כבית מלון יוקרתי לתיירים. הפרויקט אמור להיות מאוכלס בימים אלה ממש.

מגדל המגורים אמור להתנשא לגובה של 25 קומות, כשגודל הדירות נע בין 100 ל 1000 מ"ר, עם מרפסת אחת לפחות בכל דירות. כל המרפסות, בגודל 12 מ"ר ומעלה, פונות לים. בקומה הראשונה של הבניין נבנתה בריכה חיצונית שאמורה לשמש הן את דיירי מגדל המגורים והן את דיירי בית המלון ואילו מתחת למלון ייבנה חניון תת קרקעי בין 2 מפלסים שישמש גם את דיירי פרויקט המגורים וגם את אורחי המלון. כך גם מתקני המלון שיכללו גם חדר כושר וספא ייבנו בקומות התת קרקעיות ויהיו פתוחים לדיירים מהבניין הסמוך.

 
לצד הטיילת נמצאים אתרים ידועים כגון גן העצמאות, כיכר אתרים, גן לונדון, כיכר הרברט סמואל, גן צ'ארלס קלור ועוד.
 
הירקון זורם ונשפך לים

רחוב הירקון, הקרוי על שם נחל הירקון הוא  אחד מרחובותיה הראשיים של תל אביב, ונחשב למרכז תיירותי שלאורכו בתי מלון, ובהם בתי המלון החשובים בעיר, כמו מלון דן, מלון שרתון, מלון הילטון ועוד. ברחוב ממוקמות מרבית השגרירויות החשובות (ארה"ב, צרפת, בריטניה, קנדה, רוסיה ועוד), ומקומות בילוי רבים. רחוב הירקון משתרע במקביל לחוף הים, לכל אורך מרכז וצפון של העיר – מגן צ'רלס קלור ועד נמל תל אביב בצפון העיר. 

בן יהודה

רחוב בן יהודה, אשר נקרא על שם אליעזר בן יהודה, מחדש השפה העברית, הוא ציר תחבורה ראשי בתל אביב, ונמצא במקביל לים בין הרחובות דיזנגוף והירקון. 
הרחוב זכה לעדנה משנות ה 20 ועד שנות ה 40 בזכות עולים יהודים רבים מגרמניה שהתיישבו סביבו והפך להיות רחוב מגורים ראשי בעיר. עם השנים הוא חזר להיות פופולרי וזוכה לעדנה מחודשת, בין השאר בזכות המיקום האידיאלי - מצידו האחד הים, מצידו השני רחוב דיזינגוף, לב העיר האורבנית התוססת. עם השיפוץ הנרחב של מספר גדול של בניינים בסגנון הבינלאומי, ולצידם בנייה חדשה של בנייני מגורים.


עסקים בקרוב לים

  • רפאל - מסעדה מעדת השף רפי כהן.

    הירקון 87 תל אביב
    טלפון: 03-5226464
  • מנטה ריי מסעדת דגים ופירות ים.

    קוייפמן 7 תל אביב.
    טלפון: 03-5174773
  • הרברט סמואל מסעדת שף.

    קוייפמן 6 תל אביב.
    טלפון: 03-5166516
  • מלון דן מלון יוקרה קלאסי.

    הירקון 99 תל אביב
    טלפון: 03-520-2552
  • מלון הילטון מלון יוקרתי על שפת הים.

    גן העצמאות תל אביב
    טלפון: 03-520-2222
  • פדני גלריית תכשיטים.

    הירקון 185 תל אביב
    טלפון: 03-5270901
  • בריכת גורדון בריכת שחייה מיתולוגית בת"א.

    אליעזר פרי 14 תל אביב
    טלפון: 03-7623300
  • Sea Hotel - מלון מלון אינטימי ליד הים.

    טרומפלדור 1 תל אביב
    טלפון: 03-7953434
  • הבית התאילנדי - מסעדה אוכל תאילנדי אמיתי.

    בוגרשוב 8 תל אביב
    טלפון: 03-5178568
לנכסים נוספים באזור

 © כל הזכויות שמורות לחברת "אורן נדלן נווה צדק בע"מ" - אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לתרגם, לקלוט ו/או לאכסן במאגר מידע בכל דרך ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר – חלק כלשהו מן המידע ו/או המאמרים ו/או התמונות ו/או האיורים ו/או כל תוכן אחר שצורף ו/או נכלל באתר אינטרנט זה, בין אם לשימוש פנימי ו/או לשימוש מסחרי. כל שימוש בתכני האתר ללא אישור מפורש בכתב מ"אורן נדלן נווה צדק"' אסור בהחלט.

כל המידע המתייחס לנכסים למכירה והשכרה הוא ממקורות אמינים. המוצג אינו מתימר להיות מדויק והוא כפוף לטעויות, השמטות ושינויי מחיר. כל הצילומים הריבועיים והממדים הינם בקירוב. ממדים מדוייקים ניתן לקבל באמצעות שכירת שרותים מקצועיים של אדריכל או מהנדס. מס' חדרי השינה המצויין לעיל אינו מסקנה משפטית. על כל אדם להתייעץ עם עורך דין, אדריכל או כל מומחה אחר מטעמו, לצורך קביעה כמה מהחדרים בנכס יוכלו לשמש כחדרי שינה, בהתאם לחוק.