Slogen Here
שם
מס' טלפון
אימייל
תוכן ההודעה
הירשם לניוזלטר
שלח
שם שלך
מייל שלך
שם הנמען
מייל הנמען
תוכן ההודעה
שלח
אימייל
שלח

הסוכנים שלנו

בין אם ברצונך למכור את הנכס שברשותך ובין אם ברצונך לרכוש נכס למגורים והשקעה –צוות "נדל"ן נווה צדק" עומדים לרשותך, עם ניסיון מקצועי ואיכותי רב שנים, עם הבנה מעמיקה בשוק הנדל"ן המקומי ולכל אחד מהם התמחות מיוחדת בענפי הנדל"ן השונים.

הסוכנים שלנו מחזיקים ברישיון נדל"ן רשמי והם עוברים הכשרה מקצועית נוספת במשרד "נדל"ן נווה צדק" והשתלמויות שוטפות במשך השנה, כל זאת במטרה להציע את שירות הלקוחות ברמה הגבוהה ביותר.


הסוכנים ואנשי צוות "נדל"ן נווה צדק" נפגשים עם כל לקוח ולקוח במטרה לנתח את הצרכים והדרישות של הלקוח. הסוכנים מלווים כל לקוח באופן אישי וצמוד, מאתרים עבורו את הנכסים הפוטנציאליים המתאימים לו במדויק: למגורים או להשקעה.

צוות "נדל"ן נווה צדק" דואג להתעדכן כל העת וביכולתם להציג בפני הלקוח תמונת שוק נדל"ן וצפי לשנים הקרובות, במיוחד אם ברצונו למכור נכס או לרכוש נכס להשקעה ולזכות בתשואה המשתלמת ביותר.

הסוכנים ואנשי הצוות שלנו מלווים את הלקוח בכל תהליך הרכישה ודואגים לו לכל צרכיו. העבודה מול הסוכנים שלנו היא חוויה שכן מטרת הסוכנים שלנו היא למצוא ללקוחותינו את הנכס המושלם בזמן האידיאלי עבור הלקוח ובמחיר המבוקש.

 גונן פלונס - יליד קיבוץ יפעת, דובר אנגלית, איטלקית ופורטוגזית על בוריין. עובד כסוכן נדל"ן ב"נדלן נווה צדק" כבר 6 שנים. שפות: עברית, אנגלית, איטלקית ופורטוגזית.

התמחות: דירות יוקרה, מגרשים, פרוייקטים בנווה צדק ותל אביב.

נייד: 052-3030777 אימייל: gonen@neve-tzedek.co.il

טניה סרור - גדלה בצרפת, עלתה לישראל לפני שלוש עשרה שנים. למדה ועבדה בפריז בתחום הנדל"ן, גרה בתל אביב. שפות: עברית, אנגלית וצרפתית.

התמחות: דירות יוקרה למכירה והשכרה בתל אביב.

נייד: 054-6412360 אימייל: Tania@neve-tzedek.co.il


 © כל הזכויות שמורות לחברת "אורן נדלן נווה צדק בע"מ" - אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לתרגם, לקלוט ו/או לאכסן במאגר מידע בכל דרך ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר – חלק כלשהו מן המידע ו/או המאמרים ו/או התמונות ו/או האיורים ו/או כל תוכן אחר שצורף ו/או נכלל באתר אינטרנט זה, בין אם לשימוש פנימי ו/או לשימוש מסחרי. כל שימוש בתכני האתר ללא אישור מפורש בכתב מ"אורן נדלן נווה צדק"' אסור בהחלט.

כל המידע המתייחס לנכסים למכירה והשכרה הוא ממקורות אמינים. המוצג אינו מתימר להיות מדויק והוא כפוף לטעויות, השמטות ושינויי מחיר. כל הצילומים הריבועיים והממדים הינם בקירוב. ממדים מדוייקים ניתן לקבל באמצעות שכירת שרותים מקצועיים של אדריכל או מהנדס. מס' חדרי השינה המצויין לעיל אינו מסקנה משפטית. על כל אדם להתייעץ עם עורך דין, אדריכל או כל מומחה אחר מטעמו, לצורך קביעה כמה מהחדרים בנכס יוכלו לשמש כחדרי שינה, בהתאם לחוק.