Slogen Here
שם
מס' טלפון
אימייל
תוכן ההודעה
הירשם לניוזלטר
שלח
שם שלך
מייל שלך
שם הנמען
מייל הנמען
תוכן ההודעה
שלח
אימייל
שלח

לב העיר

לגור בלב העיר, עם חניה צמודה, וכל הפינוקים של מגדל יוקרה הוא חלומם של רבים. כשלב העיר הוא לב ליבה של תל אביב מדובר בכל היתרונות במקום אחד. להתגורר במרחק הליכה מכל מקומות הבילוי הטרנדיים ביותר, למשל ה"בראסרי" ברחוב אבן גבירול שכבר הפך למוסד קולינרי שפועל 24 שעות ביממה, לקפוץ לסיבוב שופינג בכיכר המדינה, להנות מאירועי תרבות בכיכר רבין באבן גבירול, לשתות קפה ברחוב דיזינגוף או ברחוב בזל.
בנוסף לאלה, יש את הקרבה לבתי התרבות המובילים של תל אביב – אולמות התיאטרון, בית האופרה, מוזיאון תל אביב, ספריית בית אריאלה בה מתקיימים מדי יום ומדי ערב אירועי תרבות, בית הסופר ועוד.


לפניכם כמה ממגדלי היוקרה הבולטים בלב תל אביב:

מגדל בארי – נהרדע
בניין היוקרה "בארי – נהרדע" (רחוב נהרדע 5) של "קבוצת תדהר" נחשב ליצירת נדל"ן מתוחכמת ויוקרתית. בניין היוקרה ממוקם בלב ליבה של העיר ללא הפסקה, קרוב למרכז האומנות והתרבות של תל אביב (מוזיאון תל אביב, תיאטרון הקמארי ועוד). הבניין הייחודי מתנשא לגובה 32 קומות וכולל 75 דירות מרווחת שסך כל גודלן 35 אלף מ"ר. דיירי מגדל היוקרה נהנים ממועדון בריאות וספא, בריכת שחייה, חדר כושר, שמירה 24/7 ועוד.

פרישמן 46

מגדל יוקרה בן 28 קומות על מפגש הרחובות פרישמן, דיזנגוף ואסתר המלכה, את הבניין תכננו משרד האדריכלים יסקי-מור-סיוון (שתכננו גם את מגדלי צמרת-אקירוב, מגדלי יו ועוד) ועל עיצוב הפנים אחראי מעצב האלפיון העליון אלכס מייטליס (הדיירים יכולים לבחור גם בתכנון עצמי). ייחודו של הבניין הוא בעיצוב המושפע מסגנון הבאוהאוס של העיר הלבנה, עם אלמנטים בסגנון הקלאסי משנות השלושים עד שנות החמישים: תקרות מעוגלות, קווים אופקיים, תריסי בריסוליי ועוד.
בפרוייקט ספא, סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי, חדר כושר, בריכת שחייה חיצונית חצי-אולימפית, חניה תת קרקעית ועוד.

בבניין היוקרה פרישמן 46 דירות גדולות במיוחד, אפשרות לרכוש חצי קומה (370 מ"ר) או קומה שלמה (745 מ"ר). יש גם דירות להשכרה, החל בדירות 2 חדרים בגודל 70 מ"ר ועד דירות 4 חדרים בגודל 180 מ"ר, כולל מרפסת, 2 מקומות חניה ומחסן.

מגדל רמז

מגדל היוקרה "רמז" בפינת הרחובות רמז 6 וארלוזורוב התפרסם בזכות אנשי העסקים המפורסמים שרכשו בו קומות שלמות עוד בטרם הונחו היסודות לבניית הפרוייקט ובהם משפחת ספרא שרכשה 6 קומות, נתן חץ, יואב חרל"פ, קובי רוגובין, אודי פרידן ויונתן לייטרסדורף. איש העסקים נועם לניר רכש בבניין שתי קומות אך מכר אותם לפני כשנתיים. במגדל 30 קומות, וסך הכל 40 דירות במבנה בעיצוב ייחודי – כל קירות הבניין החיצוני מחופים במסגרת זכוכית. הדיירים בפרוייקט נהנים מבריכה פרטית, ספא ועוד.

הדירות במגדל רמז גדולות במיוחד, בגודל של 200 עד 250 מטר, ואפשרות לרכוש קומה שלמה בבניין בגודל 470 מ"ר בתוספת 3 חניות ומחסן.

מגדל הגימנסיה

בנייתו של מגדל היוקרה "הגימנסיה", על 29 קומותיו, הולכת ונשלמת בימים אלה בצפון הישן של תל אביב (בין הרחובות גבעת המורה ובן שפרוט). רוב הדירות בפרוייקט כבר נמכרו לדיירים שיודעים להעריך מגורים במגדל יוקרה שמאפשרים גם קרבה לפארק, למקומות בילוי ולכיכר המדינה הסמוכה. 108 הדירות בפרוייקט "הגימנסיה" (סה"כ 20 אלף מ"ר) גדולות במיוחד, לכולן מרפסות רחבות ידיים, ועיצובן כשל וילה מפוארת בלב העיר, עם נוף אורבני יוצא דופן.

דיירי מגדל היוקרה נהנים מלובי מפואר, שמירה 24/7, חדר כושר, ספא, מערכת בית חכם בכל דירה, חלונות בזיגוג כפול שמבודדים בצורה מושלמת רעש בין הדירות לבין החוץ.

עסקים בלב העיר

  • Olia בוטיק שמן זית ישראלי.

    פרישמן 73, תל אביב
    טלפון: 03-5223235
  • בראסרי - ביסטרו צרפתי מסעדה באוירה ארופאית.

    אבן גבירול 70, תל אביב
    טלפון: 03-6967111
  • מוזיאון תל אביב מוזיאון לתרבות ואומנות.

    שדרות שאול המלך 27, תל אביב
    טלפון: 03-6077020
  • מרכז באוהאוס גלריה חנות המתמחה באומנות הבאוהאוס.

    דיזנגוף 99, תל אביב
    טלפון: 03-5220249
  • טוטו - מסעדה איטלקית מסעדת השף ירון שליו.

    ברקוביץ 4, תל אביב
    טלפון: 03-6935151
  • הביטאט ריהוט מודרני לבית ופריטי מעצבים.

    אבן גבירול 2, תל אביב
    טלפון: 03-6951282
  • האופרה הישראלית משכן לאופרה ישראלית.

    שאול המלך 19 תל אביב
    טלפון: 03-6927777
  • דיאדא - ילדים בית מלידה להורים וילדים.

    בן גוריון 75 תל אביב
    טלפון: 1-700-700-815
  • בייקרי - מאפיית גורמה מאפי גורמה צרפתיים.

    אבן גבירול 72 תל אביב
    טלפון: 03-6951050
לנכסים נוספים באזור

 © כל הזכויות שמורות לחברת "אורן נדלן נווה צדק בע"מ" - אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לתרגם, לקלוט ו/או לאכסן במאגר מידע בכל דרך ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר – חלק כלשהו מן המידע ו/או המאמרים ו/או התמונות ו/או האיורים ו/או כל תוכן אחר שצורף ו/או נכלל באתר אינטרנט זה, בין אם לשימוש פנימי ו/או לשימוש מסחרי. כל שימוש בתכני האתר ללא אישור מפורש בכתב מ"אורן נדלן נווה צדק"' אסור בהחלט.

כל המידע המתייחס לנכסים למכירה והשכרה הוא ממקורות אמינים. המוצג אינו מתימר להיות מדויק והוא כפוף לטעויות, השמטות ושינויי מחיר. כל הצילומים הריבועיים והממדים הינם בקירוב. ממדים מדוייקים ניתן לקבל באמצעות שכירת שרותים מקצועיים של אדריכל או מהנדס. מס' חדרי השינה המצויין לעיל אינו מסקנה משפטית. על כל אדם להתייעץ עם עורך דין, אדריכל או כל מומחה אחר מטעמו, לצורך קביעה כמה מהחדרים בנכס יוכלו לשמש כחדרי שינה, בהתאם לחוק.