Slogen Here
שם
מס' טלפון
אימייל
תוכן ההודעה
הירשם לניוזלטר
שלח
שם שלך
מייל שלך
שם הנמען
מייל הנמען
תוכן ההודעה
שלח
אימייל
שלח

מגדלי יוקרה בתל אביב

קרן אוחיון | 05.06.2013
תופעת מגדלי היוקרה שדירות בהם נמכרות במחירים של בתים פרטיים בהרצליה פיתוח וכפר שמריהו היא תופעה חדשה יחסית בישראל. בחמש השנים האחרונות נוצר בתל אביב שוק חדש של דירות במגדלי יוקרה שנמכרות במיליוני דולרים, ומיועדות לבעלי ממון, ביניהם תושבי חוץ שמעדיפים לגור בתל אביב ולהנות מהיתרונות של העיר מצד אחד ושל המגורים בבניין שמציע מותרות כגון אבטחה 24/7, חדר כושר, ספא, חנייה תת קרקעית ויתרונות נוספים.

להלן מגדלי היוקרה המבוקשים ביותר בתל אביב:

מגדל נווה צדק

המגדל הראשון והיחיד בשכונת נווה צדק, נמצא בדרום השכונה, בסמוך לגשר שלוש ובולט מאוד בנוף המקומי כיוון שהוא מתנשא על 44 קומות וגובהו 147 מטרים, בשכונה שכולה בנייה נמוכה (בנווה צדק מותר לפי החוק לבנות בניינים עד 3 קומות).

את הבניין תכנן האדריכל צבי גבאי ובנייתו של הבניין הסתיימה ב 2007 וכיום הבניין נחשב לאחד מגורדי השחקים של ישראל.. יזמי הבניין שימרו ושיפצו מבנים עתיקים במתחם ובעתיד ייבנה בסמוך פארק המשתרע על ארבעה דונמים לטובת הדיירים והמבקרים באיזור.

הבניין עצמו משתרע על שישה דונמים וכולל 300 דירות בגדלים שונים, בין השאר דירות גלריה (דירות מחולקות לשתי קומות) בגובה כולל של 6 מטרים לכל דירה. במתחם בריכה, סאונה, חדר כושר, חניה תת קרקעית ועוד.

פרוייקט פרישמן 46

בלב ליבה של העיר תל אביב, על מפגש הרחובות פרישמן, דיזנגוף ואסתר המלכה, הולכת ונשלמת בנייתו של פרוייקט פרישמן 46, מגדל יוקרה שיתנשא על פני 28 קומות. את הבניין תכננו משרד האדריכלים יסקי-מור-סיוון (שתכננו גם את מגדלי צמרת-אקירוב, מגדלי יו ועוד) ועל עיצוב הפנים אחראי מעצב האלפיון העליון אלכס מייטליס (הדיירים יכולים לבחור גם בתכנון עצמי). ייחודו של הבניין הוא בעיצוב החולק כבוד רב לסגנון הבאוהאוס של העיר הלבנה, הלוא היא תל אביב, עם כל האלמנטים המזוהים עם הסגנון הקלאסי – תקרות מעוגלות, קווים אופקיים, תריסי בריסוליי – המוכרים משנות השלושים והחמישים. את הקלאסיקה משדרגים אלמנטים חדשניים ועיצוב מגה מודרני, כך שהדיירים זוכים לכל המותרות של מגדל יוקרה בלב הכרך הסואן.

בפרוייקט ספא, סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי, חדר כושר, בריכת שחייה חיצונית חצי-אולימפית, חניה תת קרקעית ועוד

מגדלי צמרת – אקירוב

מגדלי צמרת זכו לכינוי מגדלי אקירוב, על שם אלפרד אקירוב, יזם נדל"ן נודע בישראל, שגם מתגורר בעצמו בדירת דופלקס במתחם. מגדלי צמרת-אקירוב, שלושה מגדלי מגורים יוקרתיים, המתנשאים כל אחד מהם לגובה של 123 מטרים, ממוקמים בשולי שכונת צמרת בצפון הישן של תל אביב, ברחוב פנקס, ממערב לדרך נמיר. בכל בניין 120 דירות בגדלים שונים, ואת התכנון הפנימי רשאי כל דייר לתכנן לעצמו. את מגדלי צמרת – אקירוב תכננו משרד האדריכלים יסקי-מור-סיוון (שתכננו גם את מגדלי  yoo הסמוכים – מהעבר השנייה של דרך נמיר, פרוייקט פרישמן 46 בלב תל אביב, ועוד).
המעטפת של הבניינים זהה לשלושתם:  זכוכית ורצועות  בטון מחופה באבן גרניט אפורה, בסגנון  פוסט מודרני . מגדלי אקירוב, שבנייתם החלה בסוף שנות התשעים ובניית המגדל האחרון הסתיימה  בשנת 2006, זכו לפרסום רב בעיקר בזכות הדמויות המפורסמות שהתגוררו בהם, ובראשם ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק. 

 

פרוייקט ווייט סיטי רזידנס  White City Residence

פרוייקט היוקרה ווייט סיטי רזידנס הולך ונשלם בימים אלה בלב ליבה של העיר הלבנה, הלוא היא תל אביב. המגדל כולל לובי ולאונג' המפוארים, שהכניסה שלהם מובילה ישירות לשדרת נווה צדק החדשה ולטיילת חוף הים היפהפיה של תל אביב.  את הפרוייקט תכננה חברת "ישר אדריכלים" והוא מתנשא לגובה 40 קומות וכולל 160 דירות פאר שצופות לים.  "ישר אדריכלים" והוא מתנשא לגובה 40 קומות וכולל 160 דירות פאר שצופות לים. הפרוייקט כולל ספא מפואר, חדר כושר, בריכת שחייה חיצונית עם משטח דק לשיזוף, חדרי ישיבות וחנייה. בצד הפרויקט, מבנה של שדרת חנויות בוטיק, בדומה לחנויות הציוריות של נווה צדק. לפרוייקט שיתוף פעולה ייחודי עם "ארמאני קאזה-מילאנו", במסגרתו ימכרו הדירות בפרויקט, עם ריהוט מבית ארמאני קאזה. דירות הפנטהאוזים בפרויקט עוצבו וירוהטו על ידי מעצבי ארמאני קאזה מילאנו, מרמת הקונספט דרך תכנון פנים.

הרברט סמואל 10

מגדל היוקרה "הרברט סמואל 10", שמוקם בימים אלה בפינת הרחובות הרברט סמואל 10 ודניאל, בקו ראשון לים כולל בניין מגורים יוקרתי שבו 40 דירות בלבד ב-21 קומות כשבכל קומה שתי דירות בלבד - כל אחת בשטח של 250 מ"ר ומרפסת בשטח 30 מ"ר הפונה אל הים. בבניין אגף הכולל 7 דירות לופט, כל אחת בשטח של כ-230 מ"ר ושתי מרפסות בשטח כולל של 53 מ"ר. שתי הקומות העליונות מציעות פנטהאוזים בגודל של 728 מ"ר שייחודם בנוף הפנורמי אל הים התיכון והעיר כולה. ישנה אפשרות לרכוש שתי דירות בקומה – ובכך לאחד את הדירות לדירה אחת המשתרעת על פני קומה שלמה. את הבניין תכנן האדריכל הידוע רני זיס, אליו חברה אדריכלת הפנים המובילה בישראל אורלי שרם. התוצאה היא דירות מוארות, עם תקרות גבוהות, קירות זכוכית ש"מכניסים" את הנוף ואת הים לתוך הבית ויוצרים תחושה של חופש ושל אווירה מדהימה. המעליות בבניין מגיעות ישירות לדירות, כל דירה כוללת אביזרים מתקדמים כגון "מערכת בית חכם", בקרת מיזוג אוויר וכל הפינוקים.
הבניין עוצב ברמת גימור הגבוהה ביותר שקיימת כולל – לובי מפואר, שמירה ושירות 24/7, מועדון, חניה תת קרקעית, ספא מפואר על פני קומה שלמה כולל בריכת מקורה, בריכת ילדים, מועדון בריאות, סאונה, חדרי טיפולים פרטיים, טיפולי יופי ועוד.

רוטשילד 1

פרויקט שדרות רוטשילד 1 הוא מגדל מגורים בן 32 קומות הממוקם בתחילת שדרות רוטשילד בכניסה לשכונת נווה צדק. המגדל נחשב למגדל היקר ביותר בתל אביב ואחד היקרים בישראל. אדריכל הפרויקט הוא אבנר ישר, במגדל רוטשילד 1 לובי בגובה של 12 מטרים חדר כושר מאובזר ובריכת שחייה המשולבת בגינת הגג. למגדל 5.5 קומות חנייה תת-קרקעית המשמשות את דיירי המגדל, קומת קרקע המשלבת שטחי מסחר מצד רחוב אחד העם ולובי כניסה למגדל המגורים משדרות רוטשילד. הדירות בשדרות רוטשילד 1 עטופות בקירות זכוכית צלולים המספקים נופים מדהימים שופעי אור ויופי. התקרות הגבוהות שואבות את השראתן מאדריכלות הבאוהאוס שאפיינה את תל אביב בראשית דרכה. גובהן הבלתי שגרתי של התקרות מעניק לחלל המגורים איכות מיוחדת במינה. חלל הדירה רחב הידיים, החופשי מעמודים שאינם במעטפת, מאפשר לכל דייר למלא אחר משאלות ליבו ולעצב את דירת חלומותיו לפי טעמו האישי.

 © כל הזכויות שמורות לחברת "אורן נדלן נווה צדק בע"מ" - אין להעתיק, לשכפל, לצלם, לתרגם, לקלוט ו/או לאכסן במאגר מידע בכל דרך ו/או אמצעי מכני, דיגיטלי, אופטי, מגנטי ו/או אחר – חלק כלשהו מן המידע ו/או המאמרים ו/או התמונות ו/או האיורים ו/או כל תוכן אחר שצורף ו/או נכלל באתר אינטרנט זה, בין אם לשימוש פנימי ו/או לשימוש מסחרי. כל שימוש בתכני האתר ללא אישור מפורש בכתב מ"אורן נדלן נווה צדק"' אסור בהחלט.

כל המידע המתייחס לנכסים למכירה והשכרה הוא ממקורות אמינים. המוצג אינו מתימר להיות מדויק והוא כפוף לטעויות, השמטות ושינויי מחיר. כל הצילומים הריבועיים והממדים הינם בקירוב. ממדים מדוייקים ניתן לקבל באמצעות שכירת שרותים מקצועיים של אדריכל או מהנדס. מס' חדרי השינה המצויין לעיל אינו מסקנה משפטית. על כל אדם להתייעץ עם עורך דין, אדריכל או כל מומחה אחר מטעמו, לצורך קביעה כמה מהחדרים בנכס יוכלו לשמש כחדרי שינה, בהתאם לחוק.